donderdag 20 juni 2013

Webshop: Shopbevel + 25% korting!

Nieuwe, toffe webshops ontdekken is een van mijn favoriete bezigheden. Als ik er een gevonden heb, moet ik die natuurlijk ook meteen met jullie delen. Vandaag stel ik aan jullie voor *tromgeroffel* Shopbevel!

Shopbevel is een webshop waar je juweeltjes kunt shoppen, maar bovenal ook zelf je design kunt sturen met de kans dat het voor een aantal weken daar te koop is! 
Klik hier om naar de site te gaan: Shopbevel
De voorpagina van de webshop

Maar hoe werkt het nu eigenlijk?
Ben je een juwelendesigner en wil je dat shopbevel jouw designs ook gaat verkopen, dan kan je een foto sturen naar hen met daarin je gemaakte juweeltjes. Dan mogen alle leden van de site stemmen op de designs en Shopbevel beslist dan op basis van die stemmen welke juweeltjes op de site verkocht worden. Deze juwelen worden dan voor 4 tot 6 weken verkocht op de site.  

De prijzen ligger hoger dan pakweg six of claire's, maar de kwaliteit van deze juwelen en de uniekheid is ook veel groter. Ik vind zeker dat ze een redelijke prijs vragen voor hun producten + als je je juweeltje niet tof vind kan je het gratis binnen de maand terugsturen. Goede deal, toch? 

De Juweeltjes
Er zijn altijd verschillende categoriën waarin je je designs kunt opsturen, diegenen die uit die categorie de meeste stemmen hebben worden dan de winnaars. Voorbeelden kunnen zijn: Crystal classics, Novel neutrals etc. 
Hieronder zie je mijn favorieten van het moment:




Kortingscode 
Speciaal heb ik voor jullie een kortingscode waar je  25% korting mee krijgt!
De code is: BBSTUDS



xxx
Laura

- powered by Brandbacker -

1 opmerking:

  1. wat een gave webshop, ik ga meteen even kijken! en die kortingscode is ook handig :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...