zondag 28 april 2013

Review Essence quattro eyeshadow: To die for

Goedkoop en goed, zo wordt essence meestal omschreven. Toen ik deze quattro eyeshadow kocht, hoopte ik dan ook dat deze zin van toepassing was op dit palletje. Het ziet er prachtig uit voor een everyday look, en heeft een prijs van €1.99.

Ik kocht 05 To Die For, eentje met bruine tinten.
Lees verder voor mijn mening.



Het palletje zag er perfect uit, maar heeft me toch wel teleurgesteld. Als je de swatches bekijkt zie je dat de met de highlighter bijna niks kunt doen, omdat hij gewoon ronduit slecht gepigmenteert is. Ook de lichtste bruine tint valt tegen. Na er drie keer met mijn vinger doorheen gaan, komt er amper pigment van af.
De 3e kleur vind ik dan wel weer oké, maar de laatste is weer minder!

Er valt wel een beetje mee op te bouwen hoor, en dus kun je nog altijd een toffe look creëren.
Zeker voor overdag is het een tof palletje! Je kunt het ook makkelijk wegsteken in je handtas en dus op elk moment van de dag je oogschaduw wat bijwerken.
Er zit een beetje shimmer in de oogschaduw, maar dat valt niet op.

Jammer, deze keer wist Essence me niet te overtuigen!
Mijn €1.99 besteed ik volgende keer aan iets anders.

xx
Laura


4 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook en vind 'm echt goed! De witte highlighter geeft bij mij ook wat kleur lijkt het wel.. haha. Maar over het algemeen heeft Essence goede producten ja, zeker voor de prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dat is vreemd, bij mij komt er echt bijna niks van af! niet met een borsteltje, niet met mijn vinger :(
      maar wel goed als hij bij jou beter zijn werk doet :)

      Verwijderen
  2. Ik vind hem ook goed, maar bij jou geeft die precies minder pigment af dan bij mij.
    Tof artikel trouwens xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...