maandag 29 april 2013

One Direction Nails

Ja dat lees je goed! Ik heb one direction op mijn nagels staan ;) Deze woensdag komt one direction naar het sportpaleis en natuurlijk ga ik daar naartoe! Dus heb ik besloten dat mijn nagels moesten gelakt worden naar deze gelegenheid. En voila, dit is wat er van gekomen is:
Het is echt super leuk om van die schattige kleine mannetjes op je nagels te hebben staan en extra leuk is dat het one direction is ;)

Deze keer kan ik jammer genoeg niet zeggen "oh, maar het is heel makkelijk hoor", want ik ga eerlijk zijn, dat is het niet! Het word voor mij nog een hele klus om mijn andere hand te doen!! Maar goed, ik heb geprobeerd om ook de kledingstijl van ieder lid te gebruiken.

Voor de mensen die niet zien wie wie is: Harry, Zayn, Liam, Niall, Louis

Hoe je te werk gaat:
1. Base coat aanbrengen!
2. Nagels wit lakken. (je kan ook een andere basiskleur gebruiken)
3. Met zwart de mannetjes tekenen.
4. De mannetjes inkleuren.
5. Details zoals oogjes en knoopjes tekenen.
6. Top coat!

Meer valt er niet uit te leggen, hopelijk lukt het bij jullie en als het niet lukt kan je nog altijd 1D op je nagels schrijven!
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Wow, dit is echt super gaaf! Ik wou dat ik dit kon maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahw, wat leeeuk! Hopelijk krijg je de eer om ze te laten zien aan 1D zelf haha. liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...