zaterdag 23 maart 2013

Spongebob Nail Art

Hey hey, hoi hoi
We zijn nog altijd druk aan het leren.. Maar het einde is gelukkig in zicht! Dinsdag heb ik gedaan met de examens! Joepie! Gisteren was het vrijdag en was het dus mijn rustdag. Heb besloten om nog eens wat aandacht te besteden aan mijn nagels! En dit is het resultaat:
Ik vind het er persoonlijk echt super schattig uitzien!
Voor deze nail art heb je wel een heleboel kleurtjes nodig en ik kan het ook in heel veel stappen gaan uitleggen, maar eigenlijk is het gewoon overtekenen.

1. Lak je nagels wit
2. Zet de basis vormen van de figuurtjes
3. Ga errond met zwart
4. Teken de details, zoals ogen, mond, neus,..
5. Ga daar ook rond met een dun zwart lijntje
6. Ga er over met een top coat.

Nog een paar tips:
- Mocht het echt niet lukken op je 'minder goede' hand, dan kan je de figuurtjes op ene pastic zakje maken met nagellak. Laat dat goed drogen en dan kan je het er voorzichtig aftrekken en op je nagels leggen. Er gewoon met ene topcoat overheen en voila!

- Als je de juiste kleur niet heb kan je ook kleurtjes mengen, bij typsiche figuurtjes kan het namelijk heel lelijk zijn als de kleur niet overeenkomt. Zo heb ik mij patrick een nude kleur en een roze kleur gemengd om tot een perfect nude roze kleur te komen.

Hope you feel beautifull today, Roos x

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...