donderdag 7 maart 2013

Review: Everyday 18-Color Eye Shadow Palette Action

Hoi allemaal!

Hier de review van het oogschaduwpalette waarover ik het had in mijn revieuw van de oogpotloden van de action (klik hier als je het nog niet hebt gelezen)
Het oogschaduwpalletje waarover ik het heb kost 1 à 2 euro, en ik ben echt verbaasd door de kwaliteit voor zo weinig geld!

Ik weet dat er meerdere versies van dit palette bestaan, maar ik weet niet hoeveel. Alle versies hebben dezelfde naam, namelijk het Everyday 18-color eye shadow palette. Ik heb dat met de kleurtjes met shimmer in, dus als jij weet hoeveel versies er zijn, laat het dan even weten in de reacties.

Dit is dus hoe het eruit ziet, zoals je kunt zien zitten er twee sponsapplicatortjes bij, die heb ik één keer gebruikt, maar voor de rest niet meer. 
In het pallette zitten 18 kleurtjes (kon je wel al raden waarschijnlijk) in drie tinten. 

De eerste rij bestaat uit roze tinten, de tweede rij uit blauwe tinten en de derde rij bruine en zwarte tinten. De swatch-foto's vind ik een beetje mislukt, maar ik laat ze toch maar zien om jullie een idee te geven.

De enige kleuren wat minder pigment in de eerste rij zijn de tweede en de derde kleur. De rest is allemaal goed gepigmenteerd, maar mijn fototoestel wilde dat niet zo laten blijken.

De volgende rij kleurtjes, een beetje zeemeerminnenkleurtjes, zijn ook weer goed gepigmenteerd. Zeker de tweede kleur vind ik heel mooi en de voorlaatste.

En dan nog de laatste rij. Hier heeft de eerste kleur heel weinig pigment heeft maar de rest wel heel goed pigment. Dit zijn ook mijn favoriete kleurtjes van het palette.

Kortom, voor 1 à 2 euro een mooi palette, toffe kleurtjes met over het algemeen goed pigment (niet geweldig goed, gewoon goed)

Action, you did a good job!

xx
Laura

1 opmerking:

  1. Je hebt 5 verschillende maar de kleuren zijn bijna allemaal gelijk aan elkaar. sommige hebben mee roze en de andere hebben geen zwarte tinten. Ik heb ook 2 paletten van de action en ben er zelf ook zeer tevreden op, het blijft namelijk goed zitten en het kost niks. XX

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...