zaterdag 9 maart 2013

Mini-shoplog: een beetje van overal

Heeeey,

De laatste weken heb ik wat dingetjes gekocht. Niet veel speciaal, maar ik laat het jullie toch even zien :)
Alleen van twee dingen weet ik nog de prijs, want mijn mama heeft bijna alles betaald en dan let ik niet echt op prijzen, haha!

Hier even een klein overzichtje en zoals je al kunt zien niet veel dus!

Het eerste wat ik kocht was dit rode bloesje met kraagje dat ik vond in de C&A. Dit weet ik wel nog, had een prijs van 15 euro. Ik vind het echt supermooi! Het is een beetje transparant dus je moet er wel iets onder aandoen! Vanachter heeft het ook mooie knoopjes.
(het bloesje lag spijtig genoeg op een boebel toen ik de foto trok :( )


Als tweede een joggingbroek van bij de Shoe Discount voor 9.99 euro. Deze had ik nodig voor een danshow die binnenkort is. Maar is ook superhandig voor tijdens de examens (die er spijtiggenoeg ook weer aankomen!

Ook de action heb ik nog een bezoekje gebracht (echt een van mijn favo winkels :)) en daar zag ik deze lange zwarte legging liggen, en aangezien dat altijd van pas komt nam ik ook deze mee.
In de action hebben we trouwens een hele mooie, kartonnen cupcakehouder gevonden. Misschien een tip voor iemand die daarnaar op zoek is!

En dan als laatste kocht ik nog een haarmasker van Garnier, waar misschien nog een review over komt.
En ook kocht ik een nieuwe shampoo, er staat op dat hij voor haar is dat snel vettig wordt en dat heb ik, dus hopelijk helpt deze shampoo goed!

xx
Laura

I hope you feel beautifull today!


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...