vrijdag 8 maart 2013

Catrice LE Candy Shock: Nagel producten

Vanaf april tot halverwege is er weer een limited edition bij catrice, en ik ben er super exited over omdat er zulke leuke nagel producten bij zitten! Ik dit artikel toon ik jullie alleen de nagellak, maar geloof me ik ben zelf nog nooit zo exited geweest voor een LE!

Deze pastelkleurtjes schreeuwen toch gewoon 'hebben hebben hebben'?! Het lila is prachtig, een munt groen/blauw (wat ik al zo lang wil en dit lijkt me de perfecte kleur) het zachte oranje is super mooi en hel gele staat zo mooi op een gebruinde huid (ik zoek ook al lang naar het perfecte geel, en dit is 'm!!)

C01 I Scream: Ice Cream!, C02 Play It Blue, C03 Bring Me Peach en C04 Vanilla Love

EN, kijk hier! Iedereen kent de trend van de caviar nagels wel! En ja hoor, catrice komt met caviar balletjes! Oh god oh god oh god! Ik wil naar de winkel! €2,69.

C01 Cotton Candy en C02 Sugar Shock

Ik hoop wel dat de kleur niet afgaat als je er met een topcoat overheengaat (zoals bij sommige andere merken), maar dan nog ik wil al zo lang caviar nagels maken! En dit zijn ook hele fijne kleurtjes! En dat voor maar €2,99! Bij andere merken gaat 1 potje al naar €28.

Ik ben echt super pumped met deze limited edition en kan niet wachten om naar de winkel te gaan! Ik hoop hoop hoop dat het niet direct uitverkocht is (en dat de mensen van kruidvat meewerken en hun rekken vullen, want geloof me in mijn kruidvat zijn de rekken altijd voor een 4de gevult...). Want ik wil de lila kleur, de munt kleur en de gele kleur (zacht oranje heb ik al) en de balletjes!

I hop you feel beautifull today ♥ Roos

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...