maandag 11 februari 2013

Valentine Nails

Of je nu een valentijn hebt of niet, het is altijd leuk om deze dag te vieren. Dat kan je ook gewoon met vriendinnen doen, of met je nagels te versieren ;) Ik vind het leuk om voor zulke gelegenheden mijn nagels in dat thema te lakken. Deze keer heb ik iets heel leuk gevonden: Ombre Hartjes!

Het ziet er heel schattig en tof uit en is super makkelijk om te maken!

Het enige dat je nodig hebt is:

Nagellak:
- Wit (Alphine Snow van O.P.I)
- Roze (Meet me at coral island van Catrice)
- Paars (Lucky in lilac van Catrice)
- Top en base coat

'Tools':
- Plakband
- Make-up spons of keukenspons

En zo maak je het:
1) Begin met een base coat
2) Pak plakband en vouw het dubbel, knip dan de helft van een hartje en vouw de plakband terug open. Nu heb je het perfecte plakbandje! Ik heb nogal sterke plakband dus ik heb het een paar keer op mijn bureau geplakt en eraf getrokken zodat je straks de nagellak niet meetrekt.
3) Lak je nagels wit.
4) Pak nu je sponsje en trek er een roze en paarse streep op. Het mooiste effect krijg je als je de strepen een beetje laat overlappen.
5) (zorg dat je witte nagellak helemaal droog is!!!!) Plak de plakband (waarin je een hartje hebt geknipt) op je nagel, ga met je spons over de nagel.
6) Trek de plakband eraf. En tadaaa! Een super schattig ombre hartje.
7) Nog even top coat!

Je kan ook verschillende tinten roze gebruiken of gewoon helemaal andere kleuren. Is ombre niet echt je ding dan kan je het ook met eender welke andere effe kleur doen.

xoxo Roos

4 opmerkingen:

  1. Heel mooie nagels!
    Zijn jou nagels echt of vals?
    Hoe lang denk je dat je aan zoiets zit?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn nagels zijn echt. Ik kijk niet echt op de klok als ik mijn nagels doe ;) En het hangt ook af van nail art tot nail art hoelang ik eraan zit.. Dus op die vraag heb ik niet echt een antwoord... x

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...