zaterdag 16 februari 2013

Herôme Cosmetics Fancy Sweden +Win de collectie

Herôme, van dit merk heb ik jammer genoeg nog geen lakjes, ik zou het wel willen, maar ik vind het merk nergens. Toch wil ik er even een artikel over schrijven omdat ik weet dat we ook heel veel Nederlandse lezeressen hebben en als ik het goed heb verkopen ze Herôme in douglas. 

Herôme is er namelijk weer met een limited edition. Ze hebben allemaal gewone lakken in de World Inspired Colours (W.I.C) lijn, maar elke maand komen ze met een LE die gebaseerd is op een land. Deze keer Zweden.

De collectie noemt "Fancy Sweden" en heeft zoals altijd 6 lakken. Ze hebben een inhoud van 7ml en kosten €7,50. Elke lak is gebaseerd op een andere stad van het land en de naam van het lakje is dus die stad.
Örebro                               Helsingborg                             Malmo
Gothenburg                              Uppsala                               Stockholm

Ik vind het allemaal hele toffe kleurtjes. 

Malmo doet me weer denken aan de beroemde 'Jade' van Chanel. Je weet wel die kleur waar iedereen gek van was, er een gigantische wachtlijst bestond om het lakje te krijgen en er bij elk merk een dupe van was? Wel ik vind dat Malmo er ook op lijkt. Mischien iets lichter en meer gras-groen dan jade, maar het komt er toch dichtbij. 
Örebro is ook helemaal mijn ding, zo'n zacht blauwe kleur staat enorm goed op een gebruinde huid! Voor mij echt dé zomerkleur.
Uppsala is dan niet helemaal mijn ding, iets teveel shimmer en glans. Ik hou meet van crème finishes dan van heel shimmerige nagellakjes. 
Helsingborg, Gothenburg en Stockholm zijn weer van die typsiche, maar heel mooie kleurtjes.

En natuurlijk is er buiten de reden dat het een leuk merk is en een leuke LE is, nog een reden dat ik dit artikel maak! Namelijk: als je nu naar facebook gaat en hun pagina liked (www.facebook.com/heromecosmetics) dan kan je hun een privébericht sturen met daarin "Fancy Sweden" en je NAW-gegevens (naam, adres, woonplaats). En dan kan het zijn dat deze LE binnenkort aan je deur staat. De actie loopt tot 28 februari, en is al even bezig, dus het kan zijn dat de voorraad al op is. Ik heb net het bericht gestuurd en weet niet of ik nog kans maak, maar je kan altijd eens proberen! Veel succes!

xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. leuke collectie! Helsingborg vind ik lekker kleurrijk :)
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collectie, ik hou ook van die zacht blauwe tinten.
    Hoeveel nagellakjes heb je nu al? x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik hou er niet van om mijn nagellak te tellen, omdat ik dat niet nodig vind en ik me er misschien slecht bij ga voelen. Maar ik denk dat het nu tussen de 80 en 90 ligt...x

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...