woensdag 13 februari 2013

Collective Haul

Nog eens een shoplog! De hema doosjes kon je al zien en daarin vertelde ik dat er nog een shoplog zou komen. Ik wou nog even wachten omdat ik wist dat ik nog een keer ging shoppen met m'n nicht en dan kon ik alles bij elkaar 'gooien', dus dat heb ik nu gedaan ;) Laten we beginnen met de eerste keer:

Ik ging met 3 vriendinnen shoppen, super gezellig dagje! En dit kocht ik
Deze pull kocht ik in de pimkie. Hij kost €24,99. Ik vond 'em er super gaaf uitzien, hij is wat los en heeft een kleine vleermuismouw. Hi zit echt super lekker.


 Dit topje komt van de H&M. Het is iets tussen bordeau en donker roze. Kant vanvoor en langs achter een deels doorschijnend stofje met een korte rits. Je moet er dus best nog een topje onder dragen, maar dat ging ik zowieso doen omdat het een crop top is. Hij kost €19,95.
 Dan deze vest van de H&M, iedereen kent ze wel. Ik had 'm al in het donker groen. En ik draag die hee lvaak en wou er nog eentje. Deze keer een soort grijze jeans kleur met wat witte spikkeltjes. De binnekant van die vesten is trouwens veranderd, vroeger was het wat ruwer en nu is het gewolleerd en super zacht! Ik hoop dat het niet te hard verpest word in de was maar oké ;) Voorlopig wil ik 'm niet uitdoen omdat hij zo zacht is! Hij kost €19,95.
 Dan de doosjes van HEMA, hierover heb ik al een artikel gemaakt. €1,25
 Dan kocht ik een ketting bij de SIX, die zakjes zijn zo leuk!
 Er zitten 3 sleutels aan, een hartvormig slotje en een kleine eifeltoren. Deze kost €6,95.
 Ik wou heel graag gaan shoppen omdat ik het nude palet van catrice wil. We hebben bij ons 2 of 3 kruidvatten, allemaal geprobeerd en overal was 'm al weg. Pff stom! Maar ik heb wel de nieuwe eyeliner van essence mee genomen en een concealer van catrice.
De eyeliner van essence daar had ik over gelezen op beautylab.nl dat hij heel fijn was en mooi zwart. Hij blijft ook super lang zitten! Ik had 'm in de winkel op m'n hand getest en de volgende ochtend zat het er nog altijd perfect zwart op ;d Het duurt dan ook even voordat je het er met make-up remover afkruigt. De concealer van catrice is met een borsteltje, je draait langs de onderkant en dan komt het eruit.
Eyeliner: €2,89
Concealer: €3,99

En dat was het van de eerste keer, nu over naar de volgende shopbeurd! Met mijn nicht!
Mij nicht bleek 2 nachten slapen en de eerste dag besloten we even naar de action te gaan, daar kocht ik een paar leuke spulletjes.
Als eerste deze blush. Vroeger zaten ze op zo'n kartonnetje en nu vind ik ze er al veel mooier uitzien. De kleur is echt prachtig! Een oud roze, Rosewood noemt hij. Hij kost €0,99. En er zit ook een spiegel en een sponsje onder verstopt.
Dit is nieuw bij action, nail art pennen. De nagellak ziet er echt heel goed uit. Niet te lopend en niet te dik. Ze zijn er in verschillende kleuren (eentje had ook zwart, en dat vind ik handig omdat je zwart meestal nodig hebt voor nail art, maar aangezien daar 2 andere kleurtjes bij zaten die ik niet zo mooi vond koos ik deze). Als ze goed zijn dan ga ik zeker nog andere kleurtjes kopen! Ze kosten €1,39.
En dan nog dit schattige hartje voor aan de muur, het is hout en er staat 'Love the life you live' op. Het kost €0,89. En het is er ook met andere opschriften en ook in het zwart en donkergrijs.

Als jullie nog een review willen over de blush en/of nagellak, laat het me weten!
En dan gingen we naar Leuven!

 Deze vest van de H&M kost €24,95. Hij is lekker warm en super mooi vind ik zelf! Er is ook een rits aan, maar het is niet zo mooi met de rits toe, gewoon open laten hangen en dan is hij prachtig ;)
 Dan had ik nog een jeans nodig. Het is het moment om een jeans bij de pimkie te kopen. Heel veel jeansen hebben korting. Vooraan in de winkel staat een tafel met jeansen waarop korting is. Als je 1 koopt he je €5 korting en als je er 2 koopt heb je €12 korting. Deze was normaal €29,99, maar nu €24,99. Het heeft 2 ritsen bij de zakken (geen echte zakken) en vanonder 2 ritsen. Het is een tregging (dus rekbaar) en hij zit echt super leuk! Het is ook eens een lichtere jeans, want al mijn jeansen zijn altijd al donker geweest.

Bij de vertitas had ik nog een gift card. Daar kocht ik volgende spulletjes.
 Deze ketting met fototoestel aan is €7,95.
 Een haarspeld met strikje €4,95. Weet nog niet goed hoe ik het ga dragen, maar ik wou eens iets leuk voor in mijn haar en dit strikje is zo schattig. Hartjes en strikjes zijn mijn favoriete vormen, dus een strikje gemaakt van een stof met hartjes, zalig ;)
 En dan nog deze diadeem in het bordeau-rood. Van €3,95.

En in de HEMA kocht ik de grijze poeder brush. Hij is super zacht en kost €4. Maar tot dinsdag waren er stickers die je op wat dan ook kon plakken met korting op. Ik had 20% korting en hij koste dus nog €3,20.

En dit was mijn shoplog. Als jullie nog reviews willen over producten of willen weten hoe je deze kledingstukken kan combineren, laat het dan zeker weten!
xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. leuke items! die eyeliner pen van essence heb ik ook gekocht, ik vind 'm erg fijn!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele leuke kledingstijl!
    Wat zijn je favoriete winkels?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De meeste kleren in mijn kledingkast komen van H&M, Zara en Pimkie. Daar vind ik de meeste spulletjes die mij passen, die ik leuk vind en die betaalbaar zijn. Al is Zara soms wat aan de dure kant...x

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...