donderdag 31 januari 2013

Gold Black Nail Art

Lang geleden! Vandaag nog eens een kort nail art artikeltje. Deze keer is er namelijk niet veel aan uit te leggen. Mijn inspiratie haalde ik bij Serena van BeautyLAB.nl en zij inspireerde zich op henna.
Het enige dat je nodig hebt (buiten nagellak en een tandestoker) is geduld en een vaste hand.


In principe is het enige wat je moet doen, dit:
1) Base coat
2) Nagels goud lakken (ik gebruik Gold Dust van Jack Wills)
3) Met aan tandenstoker zwarte krulletjes tekenen. (ik gebruik Black out van Rimmel)
4) Afwerken met bolletjes op de lijntjes
5) Top coat!

Persoonlijk vind ik het er heel leuk uitzien en voel ik me toch wel wat 'chiquer' met deze nagels. Natuurlijk lukte mijn 'slechte' hand niet even goed, maar het is nog altijd wel mooi gelukt, gewoon wat minder details.

xoxo Roos

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...