donderdag 1 november 2012

H&M Wishlist

Lang geleden! Maar ik ben er weer ;) Het is hier vakantie in België (een weekje) en ik ben volop aan het genieten! In dit artikel wil ik jullie mijn wishlist laten zien van de h&m! Ik heb namelijk een heleboel leuke dingetjes gezien toen ik ging shoppen (en ook nu ik op de site ben gaan kijken). Jammer genoeg was geen een van alle dingen in mijn maat (frustatie!), maar ik zal binnekort nog eens langsgaan en kijken of het er in mijn maat is! En anders hebben we pech zeker? Goed, dit zijn de items!


1. Jurk €17,95. Super schattige bordeau jurkje met een grote zwarte strik! Ik vind het er tof uitzien! (ook in het zwart verkrijgbaar).
2. Vest €29,95. Lekker warm, dik en groot! Zo'n zalige vest! Hij is er ook in een ander, kleurrijk patroon, maar ik vind 'm leuker in het zwart-wit.
3. Skinny High Jeans €29,95. Ik weet niet of het bij me staat, maar ik zou super graag eens zo'n hoge broek willen hebben/passen! In het zwart ik het handigste, omdat je in zo'n broek meestal je t-shirt erin steekt en als die dan jeans-blauw-kleurig is dat ziet het er een beetje vreemd uit lijkt mij...
4. Oogschaduw Multi €4,95. Dit ziet me er een heel leuk paletje uit! De kleuren zijn echt de typische kleuren van hefst, je ziet het bordeau rood, het donker groen, en dan nog wat bruine basis kleurtjes en een party zilver. Super handig en perfect, nee? ;)
5. Schoudertas €19,95. Ik zoek nu al een tijdje een handtas die niet te duur, bruin en groot genoeg is. Ik heb namelijk een paar kleine handtasjes, maar die zijn nooit groot genoeg, en mijn zus wordt nogal irritant dat ik altijd haar handtassen pak ;)
6. Jurk €34,95. Oh dit lijkt me zo'n tof jurkje! Misschien als ik het pas dat het niet zo mooi is (wat ik stiekem eigenlijk wel denk...) maar het is zo tof! Ik bedoel, kant, los en donker groen?! Hallo! Hebben!

Zo, dat was m'n kleien wishlist. Natuurlijk koop ik niet alles, maar deze items vond ik heel leuk!
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. dat oogschauwpalletje is mooi, ben benieuwd of 'ie ook goed gepigmenteerd is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat oogschaduw palette is mooi, die had ik nog niet eens gezien! 6 (maar dan in het wit) is naar mij onderweg. En jurkje 1 blijft ook prachtig! Ik vind dat je een hele leuke blog hebt en ik ben je dan ook met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...