zaterdag 10 november 2012

H&M favorites!

Heeey allemaal,

Ik voel me stiekem wel wat schuldig, dat ik de laatste 2 maand niet echt geblogd heb, maar daar had ik ook zo mijn redenen voor. Nu wil ik daar natuurlijk verandering in brengen, en de beste comeback voor mij is dan wel een fashionartikel :)
Ik hou er echt van om zo een keer per week heel de h&m site door te kijken, en te hopen dat ik dat ooit allemaal in mijn kast heb. Omdat ik natuurlijk niet alle items hier kan plaatsen, heb ik er mijn favorites uitgehaald om nu met jullie te delen!

Te beginnen met dit mooie jurkje. (ik heb deze foto gepakt, omdat die met het item alleen niet zo duidelijk was) Het is mooi, het is kant en toch heeft het iets simpel wat me heel erg aanspreekt.



Deze bloesjes verkochten ze in de zomer de hele tijd, maar dan zonder studs. (wel met kant) Persoonlijk vind ik deze nog net iets leuker! 


Ik hou van pulls in de winter. Als er dan nog is een glitterkraagje bijzit, perfect.

Deze pull vind ik fout. Fout en leuk. Meer heb ik hierover niet te vertellen :)

Wauw! Wauw! Wauw! Dit is gewoon een streling voor het oog!

Tassen van H&M vind ik leuk! En dit tasje (nuja, clutch) vind ik leuker dan leuk! Ik denk dat dit het perfecte tasje is voor een avondje uit! Echt, geweldig! 

Okee, deze is gewoon te mooi! Nee echt, ik denk dat dit nog mijn favoriet is van alles! Als ik nu een tas zou kopen, het zou deze zijn. Zeker.

Dit jasje vind ik ook echt tof. De kleur, de vorm, alles :)

Deze is volgens mij een van de mooiste sjaals die ik ooit heb gezien! De print is geweldig en het is een colsjaal, waar ik echt van hou! (hij past ook bij de rode tas :))

Zo, dit waren mijn favoriete H&M-items! Welke zou jij kopen, en welke absoluut niet?

xx Laura


2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...