maandag 1 oktober 2012

Klaar voor herfst & winter met Zara

In het vorige artikel kon je al zien welke items h&m heeft voor de herfst en winter, ik vond het heel tof om te maken en ik wou jullie ook eens laten ziet wat zara zoal heeft! H&M en zara zijn toch mijn favoriete winkels, daar vind ik het meest, past mij het meest en hebben ze altijd wel iets! Dus deze keer laat ik jullie de zara zien! Bij de zara is het wel moeilijk om een collage te maken, aangezien je de kledingstukken niet gewoon met een witte achtergrond hebt, maar zo gaat het ook!

Als eerste vind ik deze outfit gewoon prachtig! De bordeau broek met zo'n witte wollen pul en die jas, haleluja dat is echt mijn ding! Zo'n pull wil ik al super lang, maar deze keer was het te doen om de jas: €99,95, wel wat geld dat je apart moet leggen, maar hij is zo mooi!

En dan heb je hier de pull! Ik vind hem super mooi! Hij is wel wat langer aan de achterkant dan aan de voorkant, wat ik wat minder vind, maar hij blijft tof! Ook wel weer €49,95. Heel wat geld voor een pul vind ik zelf...

Zo'n trui is ook heel leuk vind ik zelf! Lekker warm en zacht, hmm! Wel een beetje vreemd gecombineerd op deze foto, ik bedoel wie gaat er nu zo'n warme trui aandoen, maar dan wel een korte broek? €49,95.

Deze 'sweatshirt' zoals ze het noemen is €25,95 ik vind hem er heel leuk uitzien! Met het bordeau dat aan beetje verouders is door er zwart doorheen te doen, maar dna wel met de felwitte print!

Maar ook tribal blijft komen! Hier een leuke tribal shirt/trui voor €25,95, ik merk wel dat je op de site de duurste items hebt staan, in de winkel vind ik ook goedkopere items, maar op de site gaan ze altijd boven de €20?

Deze enkellaarsjes zijn goed voor iedereen! Voor mensen die vaker op een hak lopen, maar ook voor mensen die nog niet zoveel hak-ervaring hebben ;) Aangezien het een blokhak is, is het echt super easy om op te lopen! Alleen maakt het wel direct veel lawaai, maar als je daar echt niet tegen kan, kan je er nog een zool laten onderzetten zodat het wat minder geluid maakt. €69,95

Deze tas is super leuk en ook redelijk betaalbaar tegenover de andere items ;) Je betaals €39,95 voor deze grote handtas met extra hendel. Er zijn 2 vakken in dus je kan er echt een heleboel in kwijt! Maar hij is wel nog klein genoeg om hem mee naar school te nemen zonder dat ze denken dat je een valies mee hebt ;)
Ik heb trouwens net gemerkt dat mijn zus die als nieuwe schooltas heeft gekocht haha, hij is echt het perfecte formaat om als boekentas te gebruiken!

En dat was 'em dan weer! Ik vind het super leuk om zo'n artikels te schrijven, laat me weten wat jullie ervan vinden! En of jullie een winkel weten waarvan jullie willen weten of het de moeite waard is om er hefst/winter kledij te gaan kopen! 

xoxo Roos

4 opmerkingen:

  1. die aztec print trui is super leuk!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit soort artikels vind ik echt fijn!
    Mensen die delen welke kledingstukken ze leuk vinden,
    er tijd in steken om alles op te zoeken...
    En als het dan nog eens super mooie kleding is en je jezelf helemaal kan terugvinden in de stijl van die persoon... win-win situatie :)
    Kus.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die schooltas ga ik kope! ik zocht ereeen en ik pak die, tsta vst! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zitte leuke spulletjes tussen ^^
    Maak jij al kans op 3 mini color club lakjes en een Seche vite topcoat?
    http://www.beautybloglaura.com/2012/10/beautybloglaura-1-jaar-winactie.html

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...