vrijdag 14 september 2012

Favoriete muziek September 2012


Naar maandelijkse gewoonte schrijf ik ook deze maand weer een artikel waarin ik mijn favoriete muziek zeg! Ik kan niet zonder muziek, ik luister het constant! Het komt bij mij dus ook vaak voor dat ik muziek zo vaak luister dat ik het beu word en terug grijp naar ouders muziek, daarom vind je in mijn lijsten ook niet altijd dé nieuwste muziek, maar ook oudere liedjes. Je moet de titel dus niet verkeerd verstaan, ik bedoel het niet in de zin van: de muziek komt uit september 2012, ik bedoel dat ik in september 2012 die muziek vaak beluisterd heb! Maar goed, we vliegen erin!

Good Time ft. Carly Rae Jepsen - Owl City
Een super tof liedje dat je positieve energie geeft haha, daar dat liedje te luisteren word je direct vrolijk en zie je het weer zitten ;) Met dit liedje opstaan (ik zet het dan gewoon op als ik wakker ben, want van een wekker word ik gestoord haha) is ook heel leuk!


Wings - Little Mix
Little mix, bekent omdat ze vorig jaar x factor wonnen én Perrie (blonde meisje) is het lief van Zayn van One Direction ;) Ik denk dat zo ook gewonnen zijn omdat one direction heeft opgetreden vorig jaar op x factor en zij zeiden dat ze hun het beste vonden ;) Maar goed, super leuk nummer! Ook zeker eens in de ''acoustic version'' beluisteren! 

I wont give up - Jason Mraz
Super mooi nummer! Ik vind het echt heel mooi! Hij liedje past heel goed bij zijn stem, en ik vind het gewoon prachtig, haha ;)  Meer valt er gewoon niet te zeggen! Punt.

You da one - Rihanna
Ook een heel leuk nummer, ook tof om in de douche op te zetten haha ;d (ik vind trouwens good time ook een leuk nummer voor in de douche haha). Maar buiten de douche is het natuurlijk ook leuk haha! Van de videoclip ben ik niet echt een fan, luister gewoon naar het nummer ;d

Who’s laughing now - Jessie J
Dit is een zalig nummer, om een keer goed kwaad te worden zodat je daarna terug heel blij kan zijn en al de woede uit je lijf is, haha ;d Ookal heb je niet meegemaakt wat er in het nummer gezegd word, het geeft je gewoon die energie ;d

We are never ever getting back together - Taylor Swift
Dit luister ik ook al een hele tijd! Ik vind het een zalig nummer en zou het echt geweldig vinden als ik iemand dit nummer hoorde/zag zingen tegen hun ex omdat die hem/haar bedrogen heeft, haha zou het geweldig vinden ;d Maar ook gewoon tof ritme! Ik moet zeggen, ik vond de videoclip op niet veel slaan haha ;d

Stupid girls - P!nk
Het is inspirerend maar ook fucking hilarisch! Ik vind pink hier echt geweldig in! Kijk gewoon even heel de videoclip, dan snap je het misschien!

Airplanes Ft. Hayley Williams - B.o.B.
Redelijk oude, maari k beluisterde het terug en vond het geweldig! Super mooi lied!

xoxo Roos

4 opmerkingen:

  1. Leuke nummers! ik ken ze bijna allemaal ;)
    ik luister ook een oldie; what goes around comes around van justin timberlake! ook erg leuk :)
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een paar keer naar het nummer 'wings' geluisterd van little mix, en ik vind het nu echt een super tof lied!
    Ik kende ze wel al van x factor en omdat perrie het lief is van zayn, maar ik had eigenlijk nog nooit een nummer van hun beluisterd.
    Shame On Me!
    greetz!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele fijne muziek! ik zorg altijd dat is de artikels over favoriete muziek van je lees, want alle muziek dat in die artikels staat vind ik uiteindelijk ook super leuk! en dan heb ik terug nieuwe muziek om naar te luisteren! dat weet je dan ook al! blijven maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooh leuke muziek! nu kan ik weer door voor een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...