maandag 3 september 2012

Eerste schooldag! - Laura

Heeey allemaal,

Het is weer een hele tijd geleden, maar hier ben ik weer!
Hier In België begint het schooljaar weer! Voor mij in het 4e middelbaar aso, humane wetenschappen. Voor mij is het niet echt spannend ofzo, want ik heb nog bijna net dezelfde klas als vorig jaar! Dat vind ik wel leuk, want het is best een toffe klas.
In ga goed mijn best doen dit jaar, en ik heb er ook wel vertrouwen in.
Ik ga ook terug meer tijd hebben om te bloggen, dus als jullie nog resuests hebben, het is nu het moment om te zeggen.

Er is wel een klein probleem, mijn pc is gevallen en hij werkt nog maar heel traag en er zitten precies barsten op enzo, enfin ja, 30 september is m'n birthday dus dan kan ik hopelijk een nieuwe kopen, en krijgen jullie waarschijnlijk ook meer artikels enzo!

Hoe was jullie eerste schooldag?

Xx Laura

1 opmerking:

  1. Ik ben alweer voor de 3de weej bezig, misschien iets van een make-up stash, of je favoriete kledingstukken? OOTD?
    x fije

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...