donderdag 2 augustus 2012

XXS shoplog

Heeey allemaal!

Gisteren was ik nog voor de laatste keer een kijkje gaan nemen in Leuven. Het viel me op dat er echt nog redelijk veel was eigenlijk! Ik heb nog twee leuke dingen meegepakt die ik jullie graag laat zien!

Als eerste een simpel jeansshortje van de Camaieu voor 12,95 euro!
Als tweede heb ik een rokje gekocht in The Sting, echt een heel leuke winkel! Dit rokje kreeg ik voor 10 euro! I LOVE SALE :) het is gewoon een Katoenen rokje met knoopjes en vanonder gaat het een beetje naar binnen zodat het wat aan je lijf 'plakt'. Het riempje dat erbij zit vind ik wel leuk, maar ik denk dat ik er toch maar een ander ga insteken :)



Zo, dit was mijn XXS shoplog!
Wat vind jij van mijn last minute solden koopjes?

xx Laura

2 opmerkingen:

  1. gave short en ook dat rokje is ky tof! ik zou inderdaad wel een ander riempje kiezen... maar echt heel mooi! je zal er wel blij mee zijn :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel, ookal is het een kleine shoplog, toch vind ik dat je echt hele mooie dingen gekocht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...