zondag 5 augustus 2012

Favoriete muziek Juli 2012

Augustus is dan wel al begonnen, maar ik heb weer een artikel waarin ik mijn favoriete muziek toon! Ik ben verslaafd aan muziek! Als ik ver moet reiden heb ik altijd mijn Ipod nodig om naar muziek te luisteren! Als ik 5 minuten mijn Ipod niet in heb dan word ik autoziek, met Ipod heb ik dat niet! Hetzelfde heeft mijn zus, met Ipod geen autoziek, zonder wel... Maar goed vandaag heb ik dus mijn favo muziek van julie/tegenwoordig...

Toen ik met de auto naar Frankrijk ging, heb ik heel lang in de auto gezeten en was ik mijn nieuwe muziek wat beu aan het worden, dus ging ik terug naar mijn oude lijsten. Daarom staan er ook 'oude' nummers in deze favoriete lijst!

Laten we beginnen met Katy Perry! WIDE AWAKE
Dit vind ik een geweldig nummer! Het is heel mooi gezongen en ik vind het een fijn nummer om gewoon op te zetten in m'n kamer (of in d auto xd) en te luisteren terwijl ik op fb zit of aan het bloggen ben ect...


Flo Rida: WHISTLE
Een heel tof zomer liedje! Ook eentje dat in je hoofd blijft hangen, maar niet dat ik dat erg vind...

Jessie J: LASERLIGHT

Oh man, dit liedje liet Laura me een keer rap horen voor ik naar huis ging. Ze zei: "zet het gewoon op u Ipod" dat heb ik gedaan en man wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb ;) Het is een geweldig lied en ook geweldig gezongen!

Rihanna: WHAT'S MY NAME
Dit is een oud lied, maar wat hu ik van dat refrein!! "Hey Boy I realy wanna be with ya"!!!

Lady gaga: JUDAS
Ik zou niet weten waarom ik daar opeens zo vaak naar luister, maar ja!

En nu de liedjes van One Direction ;)

Same mistakes:
Dit vind ik echt een mooi lied, serieus!

Save you tonight:
En ook van dit lied krijg ik niet genoeg ;) Sorry, one direction infection...

Diddy: COMMING HOME:
Ook dit vind ik een heel fijn lied, vooral het stukje van de vrouw dan, maar laten we dat ter zeide houden haha!

En dat was het zowat.. Natuurlijk ook nog veel nummers van mijn favorieten uit juni...
x Roos

5 opmerkingen:

  1. ik heb echt der hele tijd laserlight geluisterd, 'whistle' is bij mij weer over, maar idd die krijg je niet uit je hoofd!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. laserlight is zo goed! wide awake is zalig! en one direction... INFECTION!! ♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moet ik zeggen, ik ben het helemaal met je eens! Wide awake is zot goed (wel beetje beu gehoord), whistle is één van de zomer liedjes, voor one direction heb ik geen woorden te goed, en al de rest zijn echt van die liedjes die in je hoofd blijven hangen! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel toffe nummers! laserlight is zo prachtig en whitle is heel dubbel :) maar ook de andere liedjes zijn super! ik wacht al op een nieuwe favorietenlijst 'cause we can't live without music <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed nieuws! Ik heb weer heel wat favorieten en ben dus weer een lijstje aan het samenstellen! :)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...