vrijdag 3 augustus 2012

Extra kleine, Extra late shoplog

Ja, zoals ik al zei ben ik een hele tijd geleden naar mijn nicht gegaan, we zijn gaan shoppen en ik heb echt maar een paar dingen gekocht! Ik had geen tijd meer om een artikel / shoplog te maken, dus doe ik dat nu! ;) Ik heb dit jaar niet zoveel gekocht in de solden... Er paste niet veel en ik vond niet zoveel... Ik vond namelijk heel veel t-shirts en topjes, maar daar heb ik er al meer dan genoeg van! Ik zocht meer naar rokjes, maar ik vond er maar geen naar mijn zin! Ach ja, ik heb hier toch één kledingstuk gekocht en ik ben er zo blij mee! Haha, niet te doen ;o

Als eerste de kleding (1 kledingstuk haha)

Dit demin/jeans hemd/jasje heb ik gekocht bij de H&M voor €24,95 het was niet in solden, maar ik vond het zo leuk dat ik het toch maar kocht! Ik ben er nu ook super blij mee, dus ik heb er alles behalve spijt van! Mijn ouders vonden het ook niet erg dat het is solden was (zij betalen het hé...) dus win-win situatie ;)



Dan de bodyshop!

Deze 3 lipbutters zitten met z'n drie verpakt, normaal is het voor de hele verpakking 15 euro, nu was het 5 euro! Weet je dat kon ik niet laten liggen ;) In de bodyshop ga ik vaak binnen en ik vind er altijd wel toffe producten, maar meestal kom ik toch met lege handen buiten, ik weet niet goed waarom...

En dan zijn we ook even langs de action geweest...

...daar kocht is deze make-up sponsjes (ze zijn met z'n drie, maar ik ben er eentje aan het gebruiken en die is dus niet echt proper meer ;)

... en ook deze nagellak remover voor ongeveer €1. Ik heb hem al eens geprobeerd en hij werkt echt prima voor mij! Er zit even veel in als in de hema, in de hema kost hij €1,50 dus eigenlijk maakt het niet veel uit welke je koopt... zoveel verschil is er niet!

En dat was het al weer eens ;) Wow ik zie net dat ik echt veel getypt heb ;o Sorry!
x Roos

3 opmerkingen:

  1. Dat hemd is super mooi en die lip butters heb ik ook gekocht in de solden! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, leuk! The Body Shop is egt dé winkel waar je binnen moet met de sales! Ik heb er zelf een tijd terug door korting en mijn klantenkaart een volledig reissetje gekocht voor €1 kun je dat geloven? Echt zot.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat hemd is prachtig! en ook die lip butters zien er zo tof uit. heb zelf alleen nog maar bodybutters en die ruiken zo geweldig! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...