zaterdag 21 juli 2012

Vakantietijd ♥

Wat een kut weer is het hier toch in België?! Ik heb totaal geen zomervakantie gevoel!! Ik heb echt totaal geen vakantie gevoel weet je, het suckt hier zo zwaar ;o Ja, iedereen gaat dan zo lekker op vakantie naar warme landen, maar ik ga jammer genoeg naar Frankrijk. Daar is het practisch hetzelfde weer als hier...

417640_332412723508906_241711124_n_large

Vroeger gingen we super vaak naar Frankrijk (niet altijd naar dezelfde plek hoor), toen begonnen we met van die All-In-Hotels haaa, super zalig! Eerst Spanje (Mallorca), dan Griekenland (Corfu), dan Italië (Tropea), en nu vonden mijn ouders het nog eens tijd om naar Frankrijk te gaan, en weer i.p.v voor een zon-zee-strand-niets doen- vakantie te gaan, voor een cultuur/dingen doen vakantie te gaan ;)

253763_2150815611159_1269428678_3247384_7350361_n_large

Bon, ik ga dus naar Frankrijk! Woensdag nog even naar de kapper geweest om mijn haar een opknap beurt te geven! Echt waar, mijn haar was zo droog en vanonder echt compleet kapot! Oké het was niet zó rampzalig als het klinkt, maar het was even geleden! Ik haat kappers gewoon ;) Ik ben uiteindelijk nooit tevreden met mijn haar, en de dag dat je bij de kaper geweest bent is je haar zo perfect en voelt het aan alsof er een beschermlaag overheen zit ;o Nee, dit keer gewoon puntjes eraf! Ben ook nog even tijdschriften gaan halen en voor de laatste keer nog wat rond gekeken, maar als we terug zijn van Frankrijk zijn de solden gedaan... ;(

Tumblr_m0l5yyjsqp1roj9ioo1_500_large

Ik hoop dat het weer een beetje meevalt en dat ik deze zomer toch nog een leuke short en tank top of kleedje aan kan! Ik haat winter kledij en ben altijd zo blij met mooi weer omdat die kleding zo tof is ;) Ik hou van zomer kledij! Daarom ben ik echt rot kwaad dat het zo'n weer is hier!

Tumblr_m78utctdac1qhz13yo1_500_large

- Wow even hondengevecht in de straat, super veel lawaai!! -


563408_473467159348021_1061163588_n_large

Maar goed, ik wou dus zeggen dat ik weg ben! Je suis partie, Au Revoir! Ja ja, kan ik mijn frans nog wat oefenen ;) Joepieee ;) Hhaa maar jullie horen erna wel hoe het geweest is! Have Fun op jullie vakantie, of gewoon thuis met vriendinnen ;) Want dat is ook super zalig!
☼ Roos ☼

Bron foto's: http://weheartit.com

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...