zondag 1 juli 2012

Soldenshoppen: Hebben-Hebben-Hebben!

De solden zijn begonnen! Ik ga waarschijnlijk morgen eens kijken, gisteren ben ik al eens in het stad geweest, maar dat was voor een cadeau voor mijn zus (die dinsdag jarig is). Maar goed, in dit artikel wil ik jullie eens tonen wat je moet gaan halen in de winkels ;) Ik heb weer wat op webshops zitten kijken van h&m en zara en ik vond daar een paar leuke dingen die ik wil scoren bij de solden! Oh trouwens, dit is maar een hele-hele-hele kleine greep op wat ik wil hebben hoor ;) En er staat ook niet zoveel op de site als ik in de winkel zie...

Zullen we beginnen bij h&m? De site van H&M is nog niet ge-updated over de solden...

Ha-le-luja! Haha dit wil ik zo hard! Het is een top met vanachter een rits en vanvoor een super gaaf peace teken! Ik vind het er echt tof uitzien! En het moet super staan met een jeans short en sletskes!
Hebben-hebben-hebben! Ik zoek al even sandalen en deze vind ik wel tof, waarschijnlijk staan ze me niet echt, maar ik kan altijd eens gaan kijken! Ik ben vandaag ook al naar een schoenenwinkel geweest waar ze solden hadden in mijn dorp, maar ik vond niet echt iets... Ik zoek trouwens hakken, laten we zeggen sandalen met een sleehak onder ;) Zo'n riet-achtige sleehak ;) Ach ja, moeilijk uit te leggen ;)

De lakjes van H&M zijn echt heel fijn! Ik heb er twee en wil er meer! Deze is Chicaboomboom, aangezien ik geen neon oranje heb, wil ik deze SO BAD!

Op naar de zara!! (waar de soldenprijzen er WEL bijstaan!!)
Oh wat hou ik van t-shirts waar iets tof op staat! Deze met een strik vind ik ook weer super! Van 10 euro naar 8 euro (niet zo heel veel korting, maar het was al goedkoop!)

Oh dit vest vind ik zo cool! Het is zo'n toffe kleur (ook in blauw en wit, maar deze is zo hard het mooiste xd) Van 30 euro naar 20 euro!!

Super toffe blouse! Ik vind hem super mooi, maar ik weet niet of ik hem meepak want hij is van 28 euro naar 23 euro, vind ik nog altijd redelijk veel voor wat het is, maar toch is hij mooi!

Forever21 time!

Gotta love tribal! Deze tof vind ik super mooi! Van 14 euro naar 5 euro, foreve21 weet kent de definitie van solden goed! Jammer dat wij hier geen forever21 hebben ;(
Die vest is PRACHTIG ;) En weer: van 13 euro naar 6! Forever21 you're doing it right!

En er is zoveel! Ik kan niet wachten om te gaan shoppen en met een hoop thuis te komen ;) Jammer genoeg past mij meestal amper iets, of is mijn maat weg... Hopelijk vind ik veel! Oh en trouwens, ik had niet zo lang geleden bij de zara een jeans vest/jas gezien voor 30 euro, zou die in de solden zijn? Ik ga proberen met puppy oogjes te vragen of ik ze mag hebben want dat wil ik zoooo graag! Wish me luck ♥

xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Zitten hele leuke kledingstukken tussen! Ik vind dat shirtje met tribal effect ook heel gaaf!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de kledingstukken van F21 altijd heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...