donderdag 5 juli 2012

Mini-shoplog: sales

Heey allemaal,

Dinsdag ben ik even gaan shoppen, maar er was bijna niks meer in mijn maat :s
Maar toch heb ik drie dingen (en een ijsje) gekocht die ik jullie graag wil laten zien!
Wil je zien wat ik heb gekocht, druk dan 'lees verder'

De foto's zijn weer met mijn Ipod getrokken! SORRYY!

Als eerste dit Jeanshemd van de zara. Dat was van de nieuwe collectie en dus eigenlijk niet in de solden, en daarom wou ik het ook eerst niet kopen. Maar op het einde wou ik het dan toch en heb ik het gewoon gekocht voor 39,95 euro

 Dit oogpodlood van essence in de kleur 'teddy', kocht ik voor 0,99 cent!
En als laatste kocht ik dit bloesje bij de pimkie voor 14,99 euro! Het is lekker zacht en valt los!
Hieronder zie je nog even het patroontje van de foto omdat dat op de bovenste foto niet goed zichtbaar is.

Hier heb ik het bloesje en het jeanshemd aan!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?
Vanaf vandaag ben ik naar de zee, dus je zult even geen artikelen van mij zien!

xx Laura

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...