maandag 2 juli 2012

Kleine Solden Shoplog

Ik ben vandaag even gaan solden shoppen met mijn mama! We hadden niet zo veel tijd, maar ik heb toch wat leuke dingetjes mee kunnen nemen! Ik zou graag nog eens gaan, want ik heb nog schoenen nodig en wil nog heel wat dingetjes ;) Ook zijn we in niet zo veel winkels kunnen binnengaan omdat we niet veel tijd hadden... Allesinds, hier de shoplog ;)

Een nagellakje! Lang gelden eigenlijk... Ik stond aan het rek van essence en zag niets van korting, maar aangeizne ik het een super mooie kleur vind en het normaal toch maar €1,29 kost dacht ik foert ik neem het mee ;) Toen ik aan de kassa stond kwam ik te weten dat het nu maar €0,50 wat! Euhm ik ga nog eens naar het kruidvat voor essence nagellak hoor! (Essence - fateful desire €1,29 -> €0,50)

In de H&M kwam ik dze broek tegen, perfect voor de luie dagen en om te leren! Het lintje zit in een mooie strik en hij voelt super zacht aan! Ik vind hem echt tof ;) Van €17,95 -> €10 bij H&M!

Dit vond ik tof als dansbroek, lekken los en licht! Ook bij H&M voor €9,95 (H&M heeft niet zo'n mega solden, maar  de meeste dingen zijn daar altijd goedkoop!)

Een tijdje geleden kocht ik bij H&M een bordeau broek die ik gebruik als pyjama en ik kocht er ook een topje bij met kant, aangezien ik dat topje kwijt ben heb ik er een nieuw gekocht. Niet hetzelfde, deze keer met streepjes, maar ook kant. Bij H&M voor €7,95!

Dit topje vind ik super tof! Lekker los en prachtig voor bij een short! Die strik vind ik echt tof! Bij H&M voor €9,95.

Bij zara waren er twee tafels vol t-shirten met iets tof op, ik zag er 1001 die ik super tof vond, maar jammer genoeg zag ik op elke ticket: M ulg! Ja, te groot! Maar deze was er wel in mijn maat (joepiee!) Bij Zara van €14,95 naar €9,99.

En dit vind ik nog het leukste! Op de foto komt het niet goed over, maar bon! Het is een kanten vestje! Echt super tof! Leuk voor over felle topjes, maar ook leuk over kleedjes! Het was er ook niet in mijn maat, maar bij dat vestje is dat helemaal niet erg, het valt niet op en het hangt ook lekker los. Er hing wel geen eticket in, maar volgens mij was het ongeveer (zonder ,99 en ,95 meegerekend xd) €20, ik weet niet of er solden op waren...

En dat was het al! Ik ga zeker nog eens terug, als het iets minder warm is en ik meer tijd heb! 
xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen! Ben benieuwd naar een swatch van je lakje en vind je tshirt echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...