maandag 2 juli 2012

Crazy&Fun Nail Art #2

Heeey iedereen!

Al eerder was er een 'Crazy&Fun Nail Art'-artikel (hier), geschreven door Roos. Maar dit keer zien jullie de plaatjes die ik leuk vind! Ik vind het echt vreemd dat mensen dat allemaal kunnen maken op hun nagels!
Kijk even mee!

 Als je dit kunt maken, mijn complimenten! Dit is echt geniaal! Ik vind het echt supermooi gedaan

Voor meer klik op 'Lees verder'



 Deze nagels zijn veeeel te lang. Maar het patroontje is wel leuk! Op iets korte nagels zou het ook leuk staan :)
 Dit zijn echt de perfecte zomernagels! Het maakt me ook meteen blij!
 Wooow, dit is echt geniaal bedacht! Maar dit kun je echt niet gewoon zo maken, dus ze moet dit wel zoals newspaper nails gemaakt hebben (met alcohol dus)
 ook deze nailart vind ik heel erg leuk, hoewel het nog lang geen halloween is :)
 Van de smurfen ben ik geen (grote) fan, maar wel van deze nagels. Want deze zijn zooo leuk!
 Dit zijn harrypotternails, maar eigenlijk zijn het gewoon schilderijtjes op je handen :O Dit is prachtig gedaan!
 Cute cute cute!!!
 Ookal vind ik de nagels niet supermooi, ze zijn geweldig goed gemaakt!
Schattig! Het ziet er ook niet zo moeilijk uit om te maken!

Zo, dit was het weer is :)
Ik vertrek woensdag naar zee, dus waarschijnlijk zul je de komende dagen niet (zo)veel artikelen van mij zien. Morgen ga ik shoppen, dus het genoeg is voor een shoplog probeer ik die morgenavond nog te maken.

Wat vind jij van Nailart? Te veel werk/geniaal?

xx Laura

2 opmerkingen:

  1. die kaart nagels vind ik het gaafst, wel erg moeilijk om te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niet zo moeilijk als het lijkt! :) Eigenlijk is het vrij simpel doormiddel van alcohol. Want zo kan de inkt eigenlijk op je nagels worden gedrukt!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...