vrijdag 15 juni 2012

Yves Rocher Nail Polish 11 Rose Vif

Aangezien het vandaag vrijdag is, en vrijdag mijn rust namiddag is tijdens de examens, kan ik eens goed bloggen ;) Ik heb nog een paar artikels in mijn gedachten die ik graag zou maken, maar dat zijn twee revieuws en aangezien dit ook een revieuw is, zijn die artikels niet voor morgen of overmorgen, maar voor wat later... Maar die komen er wel ;) Vandaag heb ik voor jullie een nagellakje dat ik wil revieuwen!
Rose Vif van Yves Rocher.

Oké, de kleur vind ik geweldig! Hij komt niet héél goed over op de foto, maar dit is de beste dat er tussen zat! Het is een heel zachte kleur, maar in sommige lichtinvallen is het opeens heel fel! In het potje is het gewoon schattig roze, maar omdat je toch wel 2 laagjes moet opdoen kan het soms opeens heel hard opvallen. Als ik nu naar mijn nagels kijk is het echt fel! Niet echt neon, maar ook niet dat lief zachte roze van in het potje of in een ander licht.

Ik vind het een heel mooi kleurtje!

Je hebt dus 2 laagjes nodig, maar dat zijn niet speciaal dikke laagjes ofzo, nee gewoon twee normale laagjes ;) Ik heb nog een ander lakje van yves rocher, een donkerder kleurtje, en die dekt echt geweldig goed! Het is dus gewoon hetzelfde verhaal als bij andere merken: Lichte kleuren dekken minder goed. Maar ik heb niet tegen twee laagjes! Vier daarin tegen, daar moet je niet mee af komen ;)

De nagellak droogt redelijk snel, het is niet dat hij op twee seconden droog is, maar hij droogt wel vlot! Dat is wel handig als je je nagels rap moet lakken, of voor ongeduldige mensen die met alles tegelijk bezig zijn ;)

Hij kost rond de €9, maar ik heb hem gekocht toen yves rocher 50% korting had. Yves Rocher heeft wel meer van die acties (dat heel de winkel aan de helft van de prijs is, uitzonderlijk Plaisir de Nature).
Ga dan zeker eens kijken naar de kleurtjes! Ze hebben enkel rood-roze tinten, maar wel hele mooie! Er liggen ook nagellaken van 1 of 2 euro, maar die pak je best niet want die zijn absoluut niet dekkend en super klein en rap op! Ik heb een rode en een paarse, de rode dekt in 3 lagen en de paarse dekt nog niet in 6 lagen!
xoxo Roos

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...