maandag 18 juni 2012

Review: Rituals Ice Shower

Hayaa! Weer een revieuw! Ik had jullie verteld in dit artikel dat ik nog een revieuw had klaar staan, en hier is 'ie ;) Dit artikel had ik al super lang in gedachte, ik had al foto's getrokken en half mijn tekst zat al in mijn hoofd ;) Maar aangezien dit een echt zomer product is, wou ik het nog niet online zetten! Aangezien ik vrijdag de 15de heel wat tijd had, besloot ik het artikel eindelijk te maken! Wat ik ga revieuwen is een product dat dus heerlijk is voor de lente en zomer! De Rituals Ice Shower! Ik ga dus een beetje vertellen wat het is, hoe je het moet aanbrengen en wat ik ervan vind! 


Klik even verder voor de revieuw!


Wat het eigenlijk doet is een frisse gloed geven. Je doet het op je armen, benen, buik alsof je jezelf wast. Een paar seconden laten krijg je opeens een frisse gloed op de lichaamsdelen die je hebt ingesmeerd. Echt super voor de warme dagen! Het is dus een frisse gloed, niet echt heel koud dat je een handdoek om wilt doen. Gewoon echt even een gloed dat lekker verfrist! Als je het echt warm hebt op van die hete dagen is het perfect! En ook leuk om op vakantie mee te nemen! De producten die erop staan zijn Bamboe en Japanse Munt en het kost €7,50.


Het is een redelijk grote fles 200ml en daar doe je wel lang mee! We hebben het product al redelijk lang en het is nog belangen niet op, omdat je het natuurlijk zo vaak niet gebruikt! Je hebt ook niet zoveel nodig om de koude gloed al te krijgen. Als je het op doet krijg je niet direct het koude gevoel, maar na een paar seconden krijg je opeens echt een frisse gloed overheen je lichaam, wat geweldig aanvoelt ;)


Het is gewoon vloeibaar en heeft gewoon de constantie van douchegel. Het is half doorschijndend met een blauwe glans/schijn.
Probeer het eens!
xoxo Roos

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit! lijkt me heerlijk voor in de zomer :) trouwens het is gewoon review i.p.v revieuw ;)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...