zaterdag 16 juni 2012

Nieuw bij H&M

Gisteren had ik eens een dagje uitrusten, op een vrijdag namiddag zeg ik tegen mezelf: 'Roos je mag even pauze nemen' ;) Aangezien ik heel het weekend weer moet leren omdat het examens zijn, en omdat ik opeens super veel ideetjes had! Dacht ik 'kom we gaan bloggen'!
Er zijn weer heel wat nieuwe dingen bij H&M! Ook al een paar warmere dingen ;o Ik laat jullie een paar spullen zien! De meeste kledingstukken zijn er in verschillende kleuren, de assecoires meestal maar in 1 kleur of patroon, maar soms ook in meerdere kleuren of patronen! Eens kijken wat H&M voor ons in petto heeft ;)
Topje met rits vanachter €9,95 ook nog in roze en wit. - Hakken €29,95

Broek met bloemenprint €29,95 - Short €9,95 ook nog in roze en geel.
Clutch €19,95
Sandalen €14,95
Jurk €29,95 ook nog in zwart en wit - Hakken €29,95
Jurkje €24,95 - Schoenen €19,95 ook nog in donkerbruin
oorbellen €6,95 - Truitje €14,95 ook nog in zwart en wit
Kleedje €24,95 ook nog in blauw en zwart - Handtas €19,95 ook in zwart
Lang topje €4,95 ook nog in licht grijs, blauw, wit en zwart - Ring €4,95
Short €19,95 ook nog in rood en bruin - jas €39,95
Pet €7,95 - Hemd €19,95 ook nog in blauw en wit

En dat was dus alles wat nieuw is voor de vrouwen, ook voor mannen zijn er nog wat spullen, maar ik denk niet dat het nodig is om dat te laten zien ;) (alle artikels die ik toonde waren voor vrouwen ,ook de laatste).
Mijn favorieten? Ik vind zoveel mooi! Echt er is zoveel uit deze lijst dat ik wil hebben! De handtas van €19,95 vind ik heel mooi, en dat eerste topje en dat blauwe shortje (maar ik heb al een gelijkend shortje van de zara in die kleur) vind ik ook heel mooi. En echt nog super veel andere!
xoxo Roos

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...