maandag 11 juni 2012

Amateur-Fotografie

Fotografie, ik hou persoonlijk enorm van fotografie waarbij je moet nadenken welk voorwerp er getrokken werd! Of gewoon van dingen, geen personen...Ik heb het zelf eens geprobeerd, en het is echt moeilijk;) Ik weet er zelf niet veel vanaf en weet dus ook niet wanneer een foto 'fotografie' genoemd kan worden, bij de speciale benaming dus ;) Maar toch wou ik het eens proberen en jullie laten zien wat ik er vanaf bracht!
Ik heb zelf gekozen voor het kleureffect sepia (zo getrokken, niet bewerkt) omdat mijn kamer nogal veel kleur bevat en dat nogal druk was, en ook omdat ik dat een mooi kleur effect vind!
Laten we even kijken welke foto's ik getrokken heb;)

Oh hoe cliché kan het ook? Een bloemetje;) Ik heb een tijdje geleden een bloem gekocht en hem laten drogen, nu blijft hij dus voor eeuwig bestaan ;) Ik vind het wel schattig ;)

Dit vind ik persoonlijk wél een leuke! Het is een map dat op een (geschiedenis)boek ligt en ik heb de lens zeg maar half in de map gestoken.. Ik vind het wel tof!
Dit... is een handtas ;) Haha ik vind het er super grappig uitzien! Eigenlijk is deze gewoon super abnormaal en spastisch, maar omdat hij zo grappig was wou ik hem jullie tonen ;)
Een deel aan de zak v/e jeansbroek, een touwtje, een stoeltje en het bovenste van een popje (het lijfje).
Allemaal zeer amateuristische foto's, maar zoals ik al zei dat zijn ze allemaal!!


Dus, wat vinden jullie van mijn 'creaties'? Nog wat oefenen zeker;) Heb jij al een fotografie geprobeerd? Kan je het goed? En heb je al eens "wat-is-het-fotografie' geprobeerd? (degene dat ik leuk vind).
Zo ja, stuur dan een foto naar ons mail adres! Ik vind zo'n foto's leuk om te zien! (e-mail vind je hier)

xoxo Roos

BTW dit artikel heb ik gisteren avond geschreven! Ik heb deze foto's getrokken toen ik pauze had tussen het leren door en wou ze jullie rap tonen... Ik heb jullie gezegt dat er niet veel artikels gingen komen, maar als het avond is kan het wel eens zijn dat ik wat kleine artikeltjes (geen uitgebreide) ga maken omdat ik niets te doen heb;) Niet veel speciaals dus, maar ik bedoel maar dat we niet dood zijn en het nog altijd kan dat we iets schrijven! x

5 opmerkingen:

  1. Fotografie! Love it! de foto rechtsboven vind ik persoonlijk het mooiste. Omdat je echt de zachtheid van dat kussen (?) ziet! leuk gedaan! ik vind iets fotografie wanneer je er je eigen creativiteit inlegt! maar dat is mijn mening haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de foto's heel erg mooi geowrden! vaak als ik op vakantie ben maak ik veel foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ook! Echt van alles trek ik een foto om toch maar een leuke herinnering te hebben! x

      Verwijderen
  3. amateur fotografie? die foto's zijn super goed gelukt!
    die map is super mooi en die met het kussen ook!
    de bloemetje is super schattig en dat poppenlijfde is ook goed gelukt! je ziet de glitters er gewoon uitspringen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...