zaterdag 30 juni 2012

ABC

Heeey iedereen!

Het is nu vrijdagavond, half 11. Het was een beetje een vreemde week...en ik ga hier gewoon even een brolartikel van maken (soort van personal update zeg maar), dus als je daar niet tegenkunt, lees vooral niet verder. Maar ik heb gewoon zin om alles even op te schrijven en daarom heet dit artikel ook ABC.

Als allereerste, beginnen we maar bij dinsdag. Na eerst een, wat ik dacht, rotslecht (ik had in de 60, dus het was wel goed) examen te hadden gedaan, ging ik naar mijn beste vriendin Roos, jawel! Zoals altijd heel erg veel plezier en dit en dat en we spraken af dat ik woensdag ook gewoon naar daar ging. We praatten ook natuurlijk die twee dagen, en ik zei dat ik echt dacht ik veel buizen ging hebben. Ik had het gevoel dat Roos , buiten misschien een paar brolvakken, geslaagd ging zijn en een dik a-attest ging halen. Maar een avond later kreeg ik, terwijl ik bij de zang zat, een smsje. Roos heeft een B-attest.
Ik snap het echt niet! Ze konden haar toch delibereren? Alleen op 1uursvakken is ze er niet door, dus ik snap echt het lelijke probleem niet! Bij ons wordt je nogal snel gedelibereerd, maar Roos heeft zo te zien echt een kakschool! Op haar totaal had ze in de 60, dat is toch goed? :o

Dan vandaag. Ik was zoo bang! Ik dacht echt dat mijn rapport slecht ging zijn, maar ik heb heel goed! Ik heb heel goede punten en een a-attest zonder vakantietaak of waarschuwing! Maar eigenlijk was ik niet zo blij, want mijn beste vriendin kreeg diezelfde tijd haar rapport terug, met die lelijke letter B. Toen ik naar huis ging en aan mijn andere, heeeeeel goede vriendin waarmee ik de hele examentijd had lopen smsen en moed inspreken bij elkaar enzo, vroeg hoe zij het had gedaan, was het antwoord: B-attest. 

Een paar uur later zat ik op een afscheidsfeestje. Ik volg(de) muziekschool, maar mijn vierde jaar zit erop, en dus was het tijd voor afscheid! Ik dacht dat het heel erg leuk ging worden met veel cake en snoep enzo, maar toen smste mijn vriendin dat ze in het ziekenhuis was omdat een auto haar had aangereden. Ik heb echt heel lang op haar gewacht, en uiteindelijk is ze gelukkig wel gekomen. Ze heeft een paar gekneusde ribben, een gebroken been en heel erg veel schaafwonden. We hebben er nog wel iets leuks van kunnen maken, maar ik had het me wat anders voorgesteld.

Dat is het eigenlijk, Ik had het me allemaal anders voorgesteld. Ook in mijn klas, want er moeten er heel erg veel weg. En dat nu juist als ik in een klas zit waar ik me heel goed thuisvoel! Maar mijn klas zal volgend jaar waarschijnlijk helemaal anders zijn, en ik ben bang dat ik me er weer niet zo goed ga bij voelen... maar enfin, dat zijn zorgen voor later. Nu lig ik in mijn bed, zonder vakantiegevoel, ook niet echt een blij gevoel.

Nu komen er twee maanden vakantie aan, ik kan het niet geloven! Maar het is zo, en ik ga is even goed genieten! Mijn mama en papa gaan heel blij zijn met mijn rapport (ik heb ze nog niet gezien vandaag), en dat is goed want zij zijn heel streng :)  Ik hoop dat ik veel ga kunnen shoppen, genieten, veel eten en dingen doen die ik altijd al heb willen doen!

Dat moest ik gewoon even kwijt,
sorry als dit jullie totaal niet interesseerd, 
maar ik had zin om het gewoon even allemaal op te schrijven.

xx Laura

2 opmerkingen:

  1. idd een rare week! wat erg van je vriendin dat ze door een auto was aangereden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, gelukkig is ze er nog redelijk goed vanafgekomen! Ze gaat er hoogstwaarschijnlijk zelfs helemaal niks aan overhouden!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...