vrijdag 18 mei 2012

Voormiddag shoppen: SHOPLOG

Hyeee!
Ik ben vandaag in de voormiddag even naar Leuven geweest met mijn ouders en mijn zus omdat we wat spullen nodig hadden (mijn ouders en zus hadden spullen nodig en ik ging mee) en dan heb ik toch wat leuke spulletjes in de H&M en Zara kunnen kopen! En die ga ik jullie tonen! (alle prijzen zijn afgerond want het bonnetje heb ik niet bij mij, dus ik weet niet of het ,99 of ,95 was... maar ik denk niet dat dat uitmaakt).
We beginnen :
 H&M: Een bruine poeplap (kokerrok) voor €5 en  H&M: een topje (van bij de kinderen) voor €8.
 Zara: Topje voor €5 en H&M: topje voor €5
H&M: Broekpakje (ik was al super lang naar opzoek naar een broekpakje, eindelijk een leuke gevonden die me echt past!) voor €15.
Zara: vestje in een heel licht pastel blauw met ellebooglappen €15. Vond ik wel tof voor bij het shortje van in deze shoplog!

Toch nog wel tof voor zo een voormiddagje shoppen hé?! Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? 
xoxo Roos

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...