vrijdag 4 mei 2012

Nieuwe trend: Groen

Hyeee!
Een tijdje geleden vertelde ik jullie over een nieuwe trend: Groen (dat kan je lezen in dit artikel). Toen liet ik jullie foto's zien van celebs die groen dragen, maar vandaag laat ik jullie een paar leuke kledingstukken zien die simpel, maar tof zijn! En natuurlijk Groen! Dus ben je benieuwd kijk dan even verder!
photo edited for free at www.pizap.com
(ik ben nog een paar schoenen vergeten in de collage te plaatsen, die zie je op het einde van het artikel)
Voor meer details en prijzen druk je verder!
1. Zara: BEWERKTE BLAZER €59,95. En blazer met een speciale stof (geen typische blazer stof: zie foto hieronder) in een zacht groene munt kleur.
2. New look €59,99 (bijna €60,00 dus). En fel groene handtas.
3. Pull&Bear €25,99 en toffe zachte groene pul in een zachte stof.
4. H&M short €19,95. Een toffe demin short in het groen.
5. H&M schoenen €19,95. Sleehakken met een strik.
6. Pimkie €12,99. Een groene kokerrok (of zoals wij het hier noemen: poeplap)
7. New Look €9,99. Een toffe clutch in het groen!

En er moest natuurlijk nog iets mis gaan! Ik ben een paar schoenen van H&M in de collage vergeten te zetten! Dat zijn deze neon hakken voor €29,95:
Hopelijk hadden jullie er iets aan! Welk nummer vind jij het leukst? En wat vind je van groen?
xoxo Roos

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...