zondag 6 mei 2012

Mijn H&M favorieten

Heeey allemaal,

Ik breng heel veel -maar dan ook echt heel veel- tijd door op de site van de h&m!
Ik vind het echt zo'n geweldige winkel met superleuke kleren!
Daarom wil ik vandaag mijn echte, echte favorieten (want ik vind bijna alles leuk :)) delen!

Wil je mijn favorieten zien, klik op lees verder!

Te beginnen bij tops& t-shirts! Die vind ik altijd heel erg leuk!

Basic, maar hier hou ik echt van! 

Deze vind ik ook zoo mooi! Alleen sta ik niet zo heel mooi met dat soort groen :s

Deze is nog mijn grootste favoriet! 

Dan de broeken & shorts 
Dat kleurtje is echt zoooo schattig he!

Deze harembroek is eens wat anders, me likey

& deze, tja, volgens mij vind iedereen hem geweldig :)

Rokjes & jurkjes: 
-heb ik niks over te zeggen :)-

Liefde!

nog dikkere liefde!

Maar dit, is toch wel mijn grootste liefde! HEBBEN HEBBEN HEBBEN!

Blazer, jas, jack,...:
Mooi mooier mooist!

Deze vind ik zo'n leuke kleur, en nog leuker dat die kort&zonder een knoopje is!



Schoenen & accesoires:
mooiste handtas ooit :)

haarclips, so cute!

Prachtige kleur vind ik! 

En deze sandaaltjes moesten er ook zeker bij! 

En de welgekende zonnebril! :) Ik vind hem heel erg mooi! 

Zo dat was het, sorry voor het lange artikel :)

xx Laura


3 opmerkingen:

  1. Dat broekje met zebra print en die blazer vind ik echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG ik wil al die dingen hebben Laura! Ik ben verliefd ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat topje is er ook in het wit (:

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...