woensdag 16 mei 2012

Lookbook inspiratie

Hyee!
Vandaag wil ik jullie nog eens wat inspiratie geven! Ik denk dat iedereen toch wel al eens van lookbook gehoord heeft, zo niet: het is een site waar mensen hun outfit's op zetten en dan kunnen andere mensen die zien voor inspiratie, je kan het dan ook 'liken' om te tonen dat je het mooi vind! En ik wil jullie wat foto's laten zien van outfit's die ik mooi, speciaal, of gewoon de moeite waard vond om te tonen! Dus laten we beginnen!
Als eerste een jongen:
Amp A Mulher Do Padre Amp T Shirt
Als alle jongens zo op hun kleding zouden letten, zou dat toch super fijn zijn?! Ik vind het heel geslaagd! Toffe vest en t-shirt! En de schoenen zijn zo cool ;)
Dan gaan we naar de volgende, een schattige, grappige, frisse look:
Cult Gaia Rose Paper Crown, Wildfox Couture Skeleton One Piece, One Teaspoon Shorts, Dr. Martens Boots
Ik vind het wel iets hebben, alleen gaat het shortje er toch iets over qua lengte... Maar de t-shirt is hilarisch!
Nog een jongen! Ik ving het gewoon leuk om te zien dat jongens ook stijl hebben ;) Meestal zijn het normale  maar verzorgde outfits! 
Pullandbear Pull&Bear, Zara, River Island, April77 Joey North Burgundy, Zara, Aldo
Ik vind de broek heel tof ;) Ook van de schoenen ben ik fan! Alleen dat veer achtig iets op de hoed vind ik niet zo geweldig... Maar kijk hoe hij met detail werkt: het rode in de broek zit ook in de hoed! Ik ben trouwens ook fan van de tas!

En ook deze outfit wou ik jullie tonen:
Shirt, Http://Fascue.Com Shorts, Http://Grafea.Com Bag, Http://Www.Lylif.Com Necklace
Redelijk fel, maar toch tof! Heel leuk voor in de zomer! Het past bij het meisje, zelf zou ik het misschien niet zo wagen, alhoewel ik wel een shortje heb met veel patroon! Maar dat zijn meer pastel kleurtjes...

Super schattig jurkje in de aantoch!
Dress
Oh dit vind ik een tof kleedje! Ik vind haar haar ook super mooi ;) Het is zo'n tof vintage kleedje, gecombineerd met zware dingen ;) Alleen vind ik de schoenen er niet geweldig bij...

Ook dit vind ik schattig! 
2203026_dsc_8984
Super tof kleedje / rokje met t-shirt! De ketting past er super leuk bij en de kousen geven ene extra tof effect! Ik ben fan! Zoiets zie ik mezelf dan weer wel dragen! 

Ook dit vind ik geslaagd:
Moschino Shirt, Http://Www.Oasap.Com/ Bag
Ik ben zowieso al fan van een dot, die bril staat mooi bij haar! De broek en de tas zijn super mooi en de t-hirt/hemd maakt een echt een geheel!

En zo zijn er super veel meer! Ook zijn er outfits die ik helemaal niet zo tof vind of zelf spuuglelijk maar het is gewoon zielig als ik die zou tonen! ;) Dus ja, wat vinden jullie ervan? Hebben jullie al gepost op lookbook of kijken jullie er vaak rond? Laat het me weten!!
xoxo Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...