zaterdag 19 mei 2012

H&M Outfits #2

Hyee!
Sorry, weer een artikel over H&M ;o
Ik heb weer eens een artikel waarin ik een paar outfits maak, met spullen die allemaal van de H&M komen. Ik vind het zelf super leuk om zulke artikels te maken! Jullie vinden het misschien raar dat alles van H&M komt, maar het is gewoon super handig voor mij om te maken. Én ook gewoon eens een ander concept dan andere bloggers... Dus ik heb weer wat leuke zomer - lente outfits voor jullie samengesteld (en ze ook een beetje een naam proberen te geven xd) hier zijn ze:
Voor meer info en de andere 2 outfits druk je op lees verder!
1) Top: €14,95
2) Short: €19,95
3) Schoenen: €9,95
4) Haarband: €1,95

Totaal: €46,80
Ik vind dit echt een toffe festivals outfit ;) En ook gewoon leuk voor in de zomer naar het strand te gaan of dergelijke! Het topje zie ik mezelf niet dragen en de haarbanden eigenlijk ook niet. Maar ik vond het er zo tof uitzien! Onthoud: om de look af te maken doe je de haarbanden wel aan als een hippie ;D

1) Top: €14,95
2) Broek: €19,95
3) Schoenen: €9,95
4) Handtas: €14,95

Total: €59,80
Deze outfit is al wat duurder dan de vorige, aangezien een handtas duurder is dan haarbanden... Maar de rest komt eigenlijk compleet overeen! Deze oufit is eigenlijk een beetje voor alles! Het is super zomers en super leuk! Je kan het naar school dragen (zonder de handtas dan...), mee gaan shoppen... Het is gewoon een super simpele maar toffe outfit vind ik zelf! Ik zie mezelf dit zeker nog dragen...

1) Top: €9,95
2) Rok: €4,95
3) Schoenen: €29,95
4) Zonnebril: €4,95

Totaal: €49,80
Deze outfit is weer goedkoper dan de vorige, de schoenen zijn veel duurder, maar zo'n simpel rokje kost maar 5 euro! En het topje is ook goedkoper dan de vorige... Dit is ook wel een toffe outfit! Ik zie mezelf het topje misschien niet direct dragen, maar ik vind het er super leuk uitzien! En ja, de naam zegt genoeg denk ik

Hopelijk vonden jullie dit een leuk artikel! Zeg me welke outfits jij het mooiste vond en welke je zou dragen!
xoxo Roos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...