maandag 7 mei 2012

Fashion Update: Tie Dye Jeans/Broeken

Hyee!
Vandaag heb ik weer een fashion update voor jullie! Sorry dat er geen artikel online is geweest door de dag, we hadden blijkbaar niets geplant... Maar ik dacht ik maak nu nog even een artikel! Ik wil het dus hebben over een trend dat je veel ziet langskomen tegenwoordig en dat is tie dye! Er zijn al heel veel t-shirts voorbijgekomen, maar nu ziet je ook heel veel broeken! Of met andere woorden TIE DYE JEANS! Een voorbeeld zodat jullie weten waarover ik het heb!
Voor meer tie dye, klik je verder!
Dus, eerst laat ik jullie wat foto's zien van mensen die de broeken dragen!
Fergie is fan...
... want ze is er al een paar keer mee gespot!
Ook Rihanna draagt de broeken!
En ook Kim Kardashian draagt ze.
Photobucket

Maar waar koop je ze nu en hoeveel kosten ze?!
Zara: TYE-DYE JEANS €39,95
Mango: Tie dye enkeljeans € 19,95

True Religion Stella Skinny 8 Seconds Tie-Dyed Skinny Jeans 
True Religion Stella Skinny 8 Seconds Tie-Dyed Skinny Jeans €279
Zara: SUPER-STRETCH TIE-DYE JEANS 49.90 USD

En je kan ze ook zelf maken! Ik vond heel veel engelse filmpjes, maar ook een populair filmpje van een Nederlandse meid. Zodat iedereen het zeker kan verstaan en dat wij de producten ook kunnen kopen! Want soms heb je bij engelse DIY's het probleem dat je niet weet wat je moet kopen! Wil je weten hoe je deze broek maakt: 
Dan moet je dit filmpjes zien!
Sorry, de functie om video's toe te voegen van youtube is verdwenen ;o

Hopelijk hebben jullie er wat aan gehad! Check het filmpje en laat me weten wat je van de trend vind!
xoxo Roos

BTW, tegen morgen hebben we ook niets gepland dus door de dag zal er geen artikel online staan... Deze week heb ik persoonlijk een drukke week dus zullen er iets minder artikels aankomen aangezien we veel te doen hebben en donderdag tot laat 's avonds klas uitstap naar Namen hebben. Sorry, nu al! xx

2 opmerkingen:

  1. Ik weet niet zo goed wat ik hier van vind, bij sommige staat het zo leuk maar bij mijzelf weet ik het niet zo goed ;p
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Net hetzelfde bij mij, ik zie mezelf er niet mee rondlopen of naar school gaan, maar bij andere mensen ziet het er nog wel tof uit ;)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...