zondag 13 mei 2012

F-R-I-E-N-D-S (serie)

Hyeee!
Friends, kennen jullie het programma nog?! Ik heb 3 DVD's en wil er nog veel meer! Ik was op youtube nog eens naar friends aan het kijken en vond het geweldig! En waarmee je nog harden zal lachen? De bloopers!
Friends was een Amerikaanse televisieserie, oorspronkelijk uitgezonden door NBC en geproduceerd door Warner Bros. Television enBright/Kauffman/Crane Productions. In de Verenigde Staten kwam de eerste aflevering The One Where Monica Gets A Roommate, beter bekend als The One Where It All Began op 22 september 1994 op de televisie. De laatste aflevering The Last One werd in de Verenigde Staten op 6 mei 2004 uitgezonden.  De serie draait om een groep van zes vrienden: Rachel Green, Ross Geller, Monica Geller, Chandler Bing, Joey Tribbiani en Phoebe Buffay. De zes twintigers wonen en werken in Manhattan, New York. 
Dat was dus een beetje informatie over de serie, voor de mensen die het niet zouden kennen... Hier ook een paar bekende en hilarische deeltjes van FRIENDS:
En zo zijn er nog 1001 filmpjes maar jammer genoeg kan ik zo goed als niks toevoegen in dit artikel, ik heb echt elk filmpje geprobeerd! ;o 
Hier even link van een filmpje dat jullie MOETEN zien want Joey is echt geweldig!
En de bloopers van die filmpjes zijn dan ook geweldig! Hier zijn bloopers:


http://www.youtube.com/watch?v=wqO0mv2TKuQ&feature=related

En zo zijn er dus ook nog heel wat filmpjes! Hier foto's:

Zo, wat vinden jullie van de serie? Vanaf dat ik nog eens goed wat tijd heb ga ik met een vriendin friends- marathon houden!! Ook al ken ik die dvd's al vanbuiten... Hmm... ;)
Maar goed! Laat me weten wat jullie van hen vinden! Ik vind het super grappig! Echt niet normaal ;D Ik kan er echt mee strijk liggen! ;)
xoxo Roos

BTW: dit artikel heb ik gisteren geschreven, want vandaag is het 1) MOEDERDAG en 2) Ben ik ben 10u-13u aan het oefenen voor de dansshow ;) Zondag 20 mei is het zover! Wish me luck ♥

2 opmerkingen:

  1. Ik kijk he eerlijk gezegt nooit, maar het lijkt me een leuke serie!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh friends! wat een geweldige serie! ik moet het echt nog eens opnieuw zien... HELEMAAL VAN HET BEGIN TOT HET EINDE haha :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...