zondag 20 mei 2012

Eyes Lips Face (elf) - Nagellak

Hyeee!
Ik denk dat iedereen elf wel kent! Het is heel bekent, en er zijn al veel unboxingen van gemaakt! (met het bekende roze papiertje!). Ik was eens gaan rondkijken en heb super toffe nagellakjes gevonden! Ik ga er telkens 2 vergelijken die op elkaar lijken, of dezelfde eigenschappen hebben zeg maar ;) Kijk even mee naar de kleurtjes die ik tof vond!
Links: Nude, Rechts: Campagne
Twee super mooie lichte kleurtjes die redelijk hard op elkaar lijken. Alleen is campagne nog wat rozer. Ik vind ze beide super mooi! Als ik mocht kiezen zou ik voor campagne gaan omdat ik bij nude kleurtjes altijd ga voor tinten die iets rozer zijn (zoals ik er eentje heb van catrice nude: Moulin Rouge Light), want dat vind ik gewoon net iets mooier staan...

Voor meer lakjes klik je verder!



Links: Fushia, Rechts: Purple Pleaser
Weer twee kleurtjes dat redelijk op elkaar lijken, Allen is de purple pleaser donkerder en meer naar de paarse / bordeau kant, terwijl fushia dan wat meer roze in zicht heeft. Ik vind ze beide heel leuk!

Links: Passion Pink, Rechts: Fire Coral
Deze twee kleurtjes zijn beide echt super schattig en mooi! Passion Pink is het normale barbie roze, nu ja net iets donkerder dan barbie roze, maar dat maakt niet uit! Fire Coral zegt in de naam dat het een koraal kleurtje is, ik weet niet of het misschien is dat het er op het internet anders uitziet, maar ik vind het eerder oranje dan echt koraal... Maar het heeft wel een beetje weg van koraal kleurtje! Beide super mooi!

Links: Lilac, Rechts: Pearl Pink
Twee paarse kleurtjes, de ene wat normaler en matter, de andere super glanzend! Ik vind ze beide zo-zo, niet super-super ;) Maar als ik moet kiezen ga ik voor Lilac, omdat ik niet zo ben voor al die glans en ik vind het er wat goedkoop uitzien. Lilac is nog wel een mooi kleurtje!

xoxo Roos

2 opmerkingen:

  1. Ik vind de eerste twee lakjes erg mooi, ik zou ook voor campagne gaan :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die eerste twee vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...