woensdag 25 april 2012

Tag: Shoppen

Hyee!
Vandaag heb ik nog eens een tag voor jullie! Ik ga de tag shoppen doen! Ik heb nog niet echt alle vragen gelezen en hoop dat ik kan antwoorden.... De tag is van 2012, dus het is nog niet echt een oude, maar ik denk niet dat hij super bekent is... Ik zocht gewoon naar tag: shoppen en dan heb ik de vragen gevonden... Ik heb ze trouwens gevonden op deze blog! Dus hij zal wel populair zijn. Nu ja populair of niet ik ga hem maken! Willen jullie ook de antwoorden van Laura, dan moet je dat even aan haar vragen want daar kan ik natuurlijk niet over beslissen. Maar als je het lief vraagt doet ze het wel haha. Dus ja, nu eerst die van mij en misschien ooit nog die van Laura ;D

Wat is je grootste ergernis tijdens het shoppen?
Wel dat hangt een beetje af van welke dag het is! Ik kan me soms heel erg ergeren aan mensen die opeens in het midden van de weg stoppen en stilstaan of echt niet normaal traag lopen, maar dat is niet altijd! Waar ik me altijd aan erger is van die baby's of kleine kindjes die heel de tijd wenen en hun mond niet kunnen houden ;)
Zodra er uitverkoop is dan ..
Ga ik shoppen... duuh ;D Maar ik spring niet uit mijn zetel en vertrek, ik ga wanneer het me uitkomt ;) Maar bijvoorbeeld acties zoals bij het kruidvat 1 voor 1 gratis dan ga ik niet echt rap... Ik ben dit jaar niet gegaan... Omdat het zo 1 winkel is...
Wat is je grootste miskoop?
Goh, moeilijke vraag! Ik denk dat ik alle kleding die ik koop wel aandoe! Sommige vind ik natuurlijk nog net iets mooier dan andere, maar een echte miskoop heb ik denk ik niet?
Waar koop jij je kleding altijd?
ik hou van H&M en Zara, pimkie ga ik ook nog wel vaak binnen omdat die kleding me vaak het meeste past... Maar ik vind de stijl van zara heel mooi!
Waar koop jij je cosmetica?
Nagellak koop ik in kruidvat, planet parfum, ici paris... echte make-up heb ik niet behalve catrice, hema...
Wat zou je nog willen aanschaffen in je huis (slaapkamer)?
Hmm... ik heb een witte muur in mijn kamer waar al een paar dingen aanhangen, maar ik zou nog graag wat hebben om daar te hangen. En ik zou ook nog een gewoon wit doek ofz. willen hebben want ik heb een hoogslaper van Ikea en ik weet niet of jullie die kennen meet die onderkant is redelijk lelijk...
Hier zie je het wel niet, maar als je er onder staat die je allemaal vierkantjes enz. niet mooi!
Online shoppen of toch liever in stad?
IN HET STAD!!! Online shoppen heb ik nog nooit gedaan en wil ik ook niet doen! Ik vind dat gewoon raar, je kan een kledingstuk mooi vinden maar daarom sta je er niet mee! Ik heb altijd ene probleem met de maten, soms past een S me en soms is het te groot dus ik moet het zeker passen! (ik ben niet zot mager maar gewoon klein hoor! helemaal in proporsie xd).
Wat is het duurste wat je hebt uitgegeven aan kleding of accessoires?
Jezus, dat weet ik niet hoor!
Favoriete online shopping website.
Ik shop niet online, maar als het niet om kleding gaat lijkt e.l.f me wel een goede site, heb ik nog nooit geprobeerd, maar veel mensen zijn er positief over! Ik denk wel dat de verzendingskosten hoog zijn....
Alleen winkelen of met iemand samen?
Samen! Het lijkt me super saai om alleen te gaan shoppen!
Dat was dus de tag... Ik vond hem wel leuk om te doen! Sommige vragen kon ik niet echt op antwoorden, maar ik hoop dat het voldoende was! Hopelijk vonden jullie het een leuk artikel!
xoxo Roos

1 opmerking:

  1. super leuke tag!
    leuk artikel om te lezen!
    die foto is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...