woensdag 18 april 2012

Schoenen

Gisteren liet ik jullie pyjama's zien en nu ga ik schoenen tonen ;) Ik vind schoenen zo mooi, maar als ik er mooie vind dan heb ik ze niet nodig of kan ik ze nog niet echt dragen. Ik ga nu nog niet echt van die hoge pumps kopen, maar zoals veel meisjes ben ik er wel in geïnteresseerd! Schoenen zijn gewoon mooi! ;) Ik heb even een collage gemaakt met schoenen die ik mooi vond, je zal waarschijnlijk een paar schoenen herkennen omdat ze zo populair zijn en iedereen ze heeft (zo een schoenen koop ik dan net niet, ik wil niet met de massa meelopen) je zal gewoon moeten verder kijken...

1. H&M Schoenen €9,95
2. H&M Schoenen €29,95
3. Zara PUMP MET KANT (Hoogte hak:13,1 cms.) €69,95
4. Zara JEWEL SANDAAL €49,95
5. Forever21 Sequined Floral Flats €12.75
6. Pimkie 15.99€

Je kan al raden over welke schoen ik het had als ik zei dat ze zo populair waren dat iedereen ze had, ja nummer 6! Die schoenen van de pimkie hebben zoveel mensen! Terwijl ik ze niet eens zo heel speciaal vind... Ik heb in de collage van verschillende soorten schoenen er iets in proberen te zetten.

1. Ballerina's omdat het zomer word en we hebben ze nodig!
2. Sandalen, zo van die sandalen vind ik gewoon super mooi! Vroeger toen ik klein was droeg ik ook sandalen, zo van die sandalen voor kinderen. Maar zo'n sandalen bedoel ik niet ;)
3. De hoge pumps, zo mooi! Én ze zijn pastel én ze hebben kant!
4. Weer de sandalen ;)
5. 'Stoere' ballerina's
6. En van die basketters of hoe ik ze moet noemen ;)

Natuurlijk zijn er nog zoveel meer soorten, maar ik moet wel bij het seizoen blijven!
xoxo Roos

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...