zondag 22 april 2012

Catrice LE: Cruise Couture

Heeey allemaal!

In juni zal er weer een nieuwe limited edition van Catrice in de rekken liggen! De collectie 'Cruise couture' wou ik even met jullie delen omdat ik vind dat er echt mooie dingen tussen zitten!



Als eerste een oogschaduwpalletje! Ik vind het echt heel goed bij de titel 'Cruise Couture' passen! Maar ik denk niet dat ik dit palletje zelf zou kopen

Dan een duo-blush, deze vind ik er echt wel heel erg leuk uitzien!

Twee lipsticks! Ik vind dat ze een hele mooie 'verpakking' hebben! En ook de kleuren vind ik echt heel erg mooi! Het is een trend om wat fellere lipstick te dragen, dus met deze ben je helemaal mee! 


En deze twee lipglossjes! Ik ben eerder voor de wat subtielere lipglossjes, en daarom vind ik de onderste ook de mooiste! Maar ik vind de bovenste ook wel mooi!

Een gel-eyeliner! Daar kan ik niet echt iets over vertellen :)






Vijf prachtige nagellakjes! Ook een heel mooi potje vind ik! 

Als voorlaatste een mascara! Ook hier vind ik de 'verpakking' erg mooi er uitzien!

En als laatste, een toilettasje! Echt schattig vind ik zelf, maar jammer genoeg ziet het er een beetje klein uit :(

Wat vinden jullie van deze LE?

xx Laura



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...