woensdag 28 maart 2012

Fashion: Mooi weer

Hyee!
Als eerste: welkom op mijn nieuwe blog! Fashion Section! Vanwaar ik de naam heb? Er waren er al veel bezet ;) Jullie kennen me misschien van mijn vorige blog Fashion Fever... Ik ben met die blog gestopt omdat die te random werd en ik niet veel meer blogde, maar nu heb ik toch wel zin om terug te bloggen. Ik ga jullie niets beloven in verband met wanneer er een artikel online komt want dan word mijn blog weer te random, ik blog gewoon wanneer ik wil. Maar ik ga gewoon met het artikel beginnen want meer heb ik erover niet te zeggen ;D




Even de kledij overlopen (alles komt van de H&M):
Van links naar rechts-onder naar boven:
1) Jack 39,95; Rok 4,95.
2) Singlet 9,95 (ook nog in allemaal verschillende kleuren en patronen verkrijgbaar); Jeans 19,95 (ook nog verkrijgbaar in het zwart).
3) Blouse 9,95; Jeans short 19,95; Set van 30 armbanden 4,95.
4) Top 9,95 (ook verkrijgbaar in wijnrood (white light) en donkergrijs (tainted love).
5) Set van 3 armbanden 4,95 (ook nog verkrijgbaar met een ander bandje).
6) Jeans short 24,95.
7) Singlet 14,95; Jeans short 19,95; Vest 24,95.
8) Jeans jack 24,95 (t-shirt en rode broek niet meer verkrijgbaar).

Zoals ik al zei: alles komt van de h&m.
Dit waren een paar kledingstukken die ik wel iets vond hebben, alle artikels die ik heb genoemd worden verkocht, degene die op de foto staan maar die ik niet genoemd heb, worden niet meer verkocht.

Tot de volgende keer, iedereen!
xoxo Roos

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...